Oilers

OILERS
BRANDING OG KOMMUNIKASJON

IDENTITET

Den runde O’en i logoen har bestått siden oppstart i 2000. Vi tok i 2011, logoen et nivå videre. Oilers var ikke lenger en liten hockeyklubb, men ble nå en stor merkevare. Våre tanker var da å bruke logoen som en viktig del av brandingen «Oilers».

BØRGE MOI NILSEN
MARKEDSSJEF, OILERS

 

Oilers bruker Guru Media som sin strategiske partner innen foto og kommunikasjonsdesign.

Kvaliteten på deres arbeid er noe av det beste vi har vært borti. Annonser og bildematerialet har topp kvalitet og deres arbeid er en viktig del av vår merkevarebygging.

I Oilers er Guru Media kjent som det lille selskapet med det store Oilers-hjertet.

DRAKTDESIGN

I tett samarbeid med Oilers har vi designet deres hjemme og bortedrakter de tre siste sesongene. Hvert år er det også Movember, her utvikler vi også et nytt, spennende konsept hver sesong. Nytt i 2014-15 er at du også kan kjøpe en ekte, sydd drakt i Oilersshoppen!

FOTO

Du som følger Oilers på web, sosiale medier og i aviser, har garantert sett våre bilder. Vi tar alle de offisielle bildene for klubben. Både til annonser, Facebook og nettsider. Hvert år er det nye temaer, lagbilder og portretter. Vi dekker også for Movember, CHL og landslaget.

ANNONSER

Oilers annonserer utrolig mye i løpet av en sesong, dette for å nå frem til alle, ikke bare brukere av sosiale medier. Før hver hjemmekamp blir det annonsert i både Aftenbladet og Rogalands Avis. Vi utformer annonsene.

KAMPANJER

Oilers støtter flere kampanjer hvert år. En av de er den internasjonale kampanjen mot kreft, som fremmer menns helse – Movember. Vi har utformet egen logo, samt draktsett for Movember-kampen de siste sesongene. Se drakt for 14-15 sesongen under.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!